Saturday, October 8, 2016

Sekuriteit Stelsel

In die algemeen, as sekuriteit stelsel verminder die gevare n speler kan die gesig staar in die stelsel verhoog, maar die beloning vir die oorwinning van die gevare toeneem. Om die veiligheid van die stelsel wat jy in kry, kyk in die boonste linker hoek van die vooraand kliënt. Stelsel sekuriteit moet saam vertoon word met ander stelsel-spesifieke inligting. Jy kan ook die kaart gebruik om stelsel sekuriteit van verskillende stelsels (kies sekuriteit status onder die blad Stars) blaai. In die algemeen genoem stelsels (. Yulai en Jita byvoorbeeld) het & gt; 0.0 veiligheid status terwyl aantal letters stelsels (HOD-GP en EG-P8R byvoorbeeld.) Het die status van 0,0 sekuriteit of laer. Daar is egter 'n paar uitsonderings, soos hulle is 'n paar met die naam stelsels wat 'n 0.0 sekuriteit status het. Maar, as 'n stelsel het 'n sekuriteit status hoër as 0.0, dit beteken nie dat dit heeltemal veilig! In stelsels met sekuriteit laer as 0,5 - die sogenaamde lae sekuriteit (lae-sek) stelsels, is daar geen CONCORD NPC polisie, wat beteken dat menslike Pirates aanval ander spelers; Met ander woorde, PvP gevegte is moontlik. Op 'n kaart, is die stelsels gekleurde in skakerings van rooi - die donkerder, hoe laer is die sekuriteit stelsel. In stelsels met sekuriteit 0,5 of hoër (hoë sekuriteit of 'n hoë-sek), sal CONCORD antwoord op PvP gevegte en vernietig die aanvaller. So diegene stelsels is redelik veilig. Redelik, want daar bestaan ​​nie "selfmoord Pirates" - sien selfmoord ganking), wat bereid is om hul skip (wat onvermydelik sal vernietig word deur CONCORD) op te offer om hul bondgenote 'n kans om die wrak te plunder gee (steel nie 'n antwoord van CONCORD lok . wat net kan spelers die diewe te val vir 'n beperkte tydperk (sien Kriminele Vlag) - maar as jou skip net vernietig, jy in staat is om die diewe vinnig jag is). Dit gesê, "selfmoord Pirates" is skaars, en sal net agter skepe met 'n baie duur items (dosyne miljoene isks of meer), sodat nuwe spelers moet oorweeg om 'n hoë-sek ruimte veilig. Dit sal opgemerk word dat PvP in 'n hoë-sek ook kan voorkom na 'n oorlog verklaring tussen speler korporasies, of as gevolg van faksie oorlogvoering. Diegene tipe aktiwiteite, maar ook betrek net ervare spelers, so weer, moet nuwe spelers nie te veel oor dié kwessies bekommer. In die algemeen, 0.0 stelsels wettelose. Pleeg 'n daad van aggressie in 0.0 ruimte nie veroorsaak dat die aggressor krimineel om gemerk en veroorsaak nie die aggressor sekuriteit status verloor. polisie Drones 0,5-1,0. Polisie darren en wag gewere reageer op spelers wat krimineel is gemerk. 0,1-0,4. Sentry gewere reageer op spelers wat krimineel is gemerk. 0.0. Geen polisie teenwoordigheid by jumpgates, net wag gewere op NPC besit stasies (Nie oorwin net) Pirate Drones In die algemeen, as stelsel sekuriteit verminder die skatte van die seerower darren (rotte) wat kuit daar verhoog. Ook, stelsels met 'n laer sekuriteit het 'n groter kans van 'n beampte toegevoeg. (Dit is veral belangrik met betrekking tot PVE in 0.0 ruimte, soos seerower dreun toegevoeg in -1,0 ruimte is beter as toegevoeg in -0,1 ruimte.) 0,7-1,0. Fregat-klas seerower darren kuit in asteroïde gordels en by hekke. 0,4-0,6. Klein Swerwer-klas seerower darren bykomend tot fregat-klas kuit. 0,1-0,3. Battlecruiser-klas, Swerwer-klas, fregat-klas darren kuit in asteroïde gordels en by hekke. 0.0. Drones van alle grootte (insluitend slagskip-klas) kan kuit in gordels en by hekke. 0,9-1,0. Geen strukture mag geanker. (Sommige vroeë kolle toegelaat anker hier en 'n paar vroeë anchorings kan nog gevind word.) 0,4-0,8. Houers kan geanker, die sterre basissen kan geanker met ordentlike aansien by die soewereiniteit. vereis sterre basis handveste 0,0-0,3. Player besit sterre basissen en Houers mag vrylik geanker, mag sterre basissen maan-mynboutoerusting bevat ware Security Die vooraand kliënt vertoon stelsel sekuriteit as 'n reeks waardes 0,0-1,0 met inkremente in tiendes (maw 0.1, 0.2, ens). In werklikheid, sekuriteit stelsel is nie 'n waarde van -1,0 tot 1,0, met waardes wat afgerond tot die naaste tiende en waardes laer as 0,0 word gewys as 0,0 in die kliënt. Die afronding up van dale kan soms lei tot verwarring, byvoorbeeld as stelsel waar status sekuriteit is 0.89, strukture kan daar geanker, selfs deur dit sekuriteit stelsel vertoon as 0,9. beperkte Systems Spelers wat lae status sekuriteit het lok 'n polisie-dreun reaksie toe gaan in stelsels met 'n hoë sekuriteit status. Die drempels vir uitdagende 'n polisie-dreun reaksie is die volgende: 1.0. -2,0 En laer. 0.9. -2,5 En laer. 0.8. -3,0 En laer. 0.7. -3,5 En laer. 0.6. -4,0 En laer. 0.5. -4,5 En laer. 0,0-0,4. Geen beperkings. Neem asseblief kennis dat die stelsels in die gewyde konstellasie in Genesis deur Interbus en CONCORD geëis, dus die faksie polisie is CONCORD. Betreding van 'n stelsel in hierdie konstellasie, terwyl hulle 'n status sekuriteit onder die vlak hierbo genoem, sal 'n CONCORD reaksie, soortgelyk aan die reaksie uit te lok. Gates sal gevries af om te verhoed dat die ontsnapping van die stelsel en jy sal gewebde, scrammed en jou skip vernietig. Ook, dit beteken nie dat die speler aangeval kan word deur ander spelers! 'N Speler kan slegs met reg aangeval word deur ander, sonder uitdagende CONCORD reaksie, as sy veiligheid status is onder -5,0. Waarskuwing: Spelers met 'n lae status sekuriteit kan vrylik betree hoë sekuriteit stelsels. Hulle is nie aangeval deur CONCORD, maar deur die veel swakker (maar nog steeds formidabele) ryk polisie. Dit sal verhoed dat hulle van binne 'n hoë sekuriteit ruimte doeltreffend bedryf egter Outlaw aanvalle in 'n hoë sekuriteit is steeds moontlik. Sekuriteit vlak as 'n moeilikheidsgraad Sekuriteit vlak regeer ook: die variëteite van erts wat gevind kan word asteroïde gordels binne in 'n stelsel. die teenwoordigheid en verskeidenheid ysvelde of gaswolke. die frekwensie en probleme van ewekansige rot toegevoeg. die gemiddelde moeilikheidsgraad van Deadspace komplekse. die gemiddelde moeilikheidsgraad klas wormgat skakels.


No comments:

Post a Comment