Friday, October 7, 2016

Die Beste Trading Forex Robot Stelsel Ooit !

Die Beste Trading Forex robot stelsel ooit! Love Trading Koop / Verkoop Arrow seine? Probeer hierdie! Pakkende kop eh? Jammer om 'n Downer op dinge, maar hierdie post nie die geval ooit bevat die beste handel forex robot stelsel sit. Ook nie hierdie webwerf waarskynlik. Ek het sedert die begin van hierdie webwerf probeer om 'n paar by te voeg, wat ek voel is, nuttig vrye inhoud. Ek het besef dat die inhoud is die neem van die tyd om te verhoog in die hoeveelheid, maar dit is hoofsaaklik te wyte aan sodat myself, handel tyd, familie tyd en gym tyd wat kom voor enigiets anders in my huis, al is dit nie in daardie volgorde. In elk geval vandag ek was gelukkig genoeg om 'n bietjie van die tyd het om myself. (Deels te danke aan word gestop uit 'n bedryf vanoggend wat 'n paar uur in die dag bevry.) So het ek gedink ek sou 'n soektog op die internet vir iets nuuts handel stelsel wyse te doen. Ek was verbaas oor die hoeveelheid nuttelose inligting wat daar is vir 'n begin. Sommige van die dinge wat gerig is op nuwe handelaars is net so 'n vermorsing van tyd en natuurlik is net bemark gratis om die beginners kry om aan te meld by 'n paar gratis verhoor of so iets. Die enigste ding wat ek sou sê om beginners is8230; as jy wil information8230; kry op 'n handel forum. Goed, daar sal 'n baie van die verlies van handelaars op daar voorgegee hulle is wenners spuit baie BS maar as jy lees in tussen die lyne wat jy kan 'n paar groot advies van mense wat dit regtig gedoen te kry (oorwinning, verloor of teken) en meestal sy alles gratis! Die tweede ding wat ek vandag opgemerk terwyl die soek na die netto was al die forex robots stelsels daar buite. Dit blyk dat daar 'n nuwe Meta Trader stelsel vrygestel elke ander week deesdae wees. Oues is rehashed en ekstra woorde soos 8220; evolution8221; 8221; nuwe 8221!; 8220; ultimate8221; gegooi in die voorkant van die ou deskundige adviseurs en re-bemark. My troeteldier haat is mense wat spam kommentaar bokse op ordentlike webwerwe met dinge like..8221; Ek handel 'n forex robot wat konsekwent profits8230 produseer, maar die meeste is scams8221 ;. Natuurlik hierdie mense dont net sê watter stelsel hulle handel. No..it gebeur net hulle het 'n website8230; die lae en behold8230;.Na 'n fantastiese oorsig dui op 'n ander site dat die stelsel verkoop. Wat natuurlik kry hulle 'n affiliasie fooi vir ewig verkoop deur middel van die webwerf. Terwyl ek dont mind mense wat probeer om geld te maak in hierdie wêreld. Daar is iets wat regtig irriterende oor mense wat dit oneerlik doen. Ek kon nog nooit iets wat ek nie glo in of was nie in my opinie 'n goeie waarde te verkoop. Trouens, rondom die einde van 2008 het ek besluit om die water te toets met hierdie hele verkoop van jou handel stelsel konsep. Ek het besluit ek wasnt gaan 'n forex robot te verkoop as 'n vennoot so ek besluit om my eie Dax handel metode te skryf. Ek het dit geskryf en met die hand terug getoets die strategie en dan sit dit op te koop op eBay vir 10 dae. Ek didnt verkoop een kopie. Hoekom? Want ek was heeltemal eerlik in dit. Ek het vir hulle gesê hulle sal 'n paar verliese maak, hulle sal waarskynlik 'n treftempo in die 50% en waarskynlik gemiddeld uit teen 5 punte per dag wins oor die volgende 6 maande en dan die stelsel heen te gaan na pouse selfs af. Wys jou net mense nie wil die waarheid wat hulle wil 'n paar fantasie dat hulle beter as die ou langsaan of beter as sy beste maat van die skool sal maak. In elk geval, soos voorheen genoem in ander poste, probeer vind hierdie groot forex robots en skryf van 'n ordentlike resensie oor hulle en ander handel stelsels is wat ek wou hierdie webwerf te wees oor. Ek het egter probeer oor die afgelope week om te probeer en vind iemand wat werklik ambagte een van hierdie forex EAS wat nie it8230 verkoop nie; and8230;.I cant. Ek dink ek moet nie verbaas wees nie, maar ek wil graag een so say..8221; yup..I handel hierdie een profitably. Here is 'n ware handel verklaring gesê dit bewys maar ek is nie die verkoop van die system8221; 8230;.just een tot sê dit sal genoeg wees vir my. Goed so hier is die uitdaging. GreatTradingSystems bied £ 100 aan die eerste persoon wat die e-pos in ons met 'n bewys dat jy 'n (net een) outomatiese forex robot het verhandel vir die afgelope 12 maande en is in wins vir die handel stelsel. Jy moet leef het verhandel en as die stelsel bepaal nie 'n weergawe van dit wat jy geskep het. En ons sal nie net die skerm skote van al jou ambagte wat op jou Meta Trader rekening, maar jou makelaar rekeninge aan te pas getoon vereis. Ja dit is right8230;.broker rekeninge. Enige makelaar sy sout werd is nie net gaan om jou te laat gaan huis toe met jou Meta Trader handel verslag. Hulle sal hul eie state van jou ambagte het. En die twee moet ooreenstem. Nie een van this8230; 8221; dit is my ware handel account8221; (Wink wink struikel struikel). Uitdaging is oop tot 26 Augustus 2009. Ek sal 'n artikel plaas aan die einde van hierdie uitdaging tydperk en jou laat weet as iemand beweer dat hy die eerste persoon wat ek ontmoet het wat 'n forex robot suksesvol ambagte vir 12 maande wees. Om die waarheid te hoop ek daar is baie van die mense daar buite wat is, al is dit net omdat ek glo hoe meer mense om geld te maak uit die handel EAS en soortgelyke handel stelsels die meer gratis inligting sal daar oor hulle en hoe minder geleenthede is daar vir mense wat dit nie omgee om mense geld vir die verkoop van kak. In elk geval, slaag hierdie om aan mense wat spog met hulle handel robot EAS suksesvol en laat hulle sit hul rekeninge waar hulle mond is.


No comments:

Post a Comment