Tuesday, October 4, 2016

Deurslaggewende Boeke In Die 25-Jarige Trading Lewe Van 'N Beurs Vir Beleggers

Deurslaggewende Boeke in die 25-jarige Trading Lewe van 'n beurs vir beleggers Gatis Roze | 25 Oktober 2013 by 11:30 B & rsquo; nog altyd geglo dat 'n akkurate manier om die maat van 'n persoon neem is om vas te stel watter boeke die grootste invloed op sy of haar lewe gehad het. Die meeste mense sal dit moeilik vind om 100% eerlik wees. Ek sal poog eerlik te wees, maar dit sal die vraag aan te pas by my & ldquo deel; Boeke van meeste invloed & rdquo; lys, spesifiek met betrekking tot my lewe as 'n aandelemark handelaar. Dit is die boeke wat eenvoudig die diepste en positiewe impak op my belegging pogings gehad het as ek terugkyk oor die afgelope 3 dekades. Of jy nou 'n beginner of kundige belegger, of jy kry jou handel is wat lei tot jou & ldquo; kyk enjin & rdquo; lig kom of net wat jy voel jy het onlangs kom 'n bietjie kort van salsa op jou handel taco, lees of herlees 'n deurslaggewende boek sal 'n ontspannende en herlaai effek. Ten minste dat & rsquo; s hoe dit werk vir my. Sommige van hierdie boeke B & rsquo; ve lees oor ses keer. Ek weet dat as gevolg elke keer deur gebruik ek 'n ander kleur highlighter pen. Een caveat hier is dat ons die hele dag oor die beste boeke of beste verkopers kan argumenteer, maar dit is bloot 'n lys van onvergeetlike boeke in die lewe van Gatis Roze. Die ander nadeel is dat ek & rsquo; vyf verdeel die lys onder die sambreel van my Trek Trading System. Daarom is dit georganiseer in my 10 stadiums van 'n belegging. Ek hoop jy vind my boeke uit sy beurt net so belangrik om jou te wees soos dit was vir my. Stadium # 1: Geld Bestuur Ek het vier aanbevelings hier net omdat drie beduidende gereedskap om te help my om ander te help in die belegger onderwys arena. Die 4de boek â € John Murphy & rsquo; s Tomé wat ek gememoriseer van voor na agter â € was die grondslag vir my die suksesvolle voltooiing van die Geoktrooieerde Market Tegnikus (CMT) sertifisering. Die Visuele Investor: Hoe om lokomark Ontwikkeling (2de uitgawe) deur John J. Murphy Belegging vir Dummies deur Eric Tyson Die belegger & rsquo; s Guide to Active Batetoewysing: Gebruik Intermarket Tegniese Analise en ETF's na die markte handel deur die Martin J. Pring Tegniese ontleding van die Futures markte: 'n omvattende gids tot handel metodes en toepassings van John J. Murphy Stadium # 2: Die Besigheid van 'n belegging Hier het ek drie boeke aan te beveel. Ek het die Herinneringe van 'n voorraad Operateur boek oor Jesse Livermore ses keer herlees, en elke keer as ek vind altyd nuwe insigte. Don & rsquo; t uitgestel word nie deur die feit dat hierdie boek is meer as 80 jaar oud. Dit is ook ondersteun deur die realiteit dat as jy beide van Dr. Alex Elder & rsquo lees; s boeke, jy & rsquo; besef hoeveel het dieselfde oor die jare gebly. Herinneringe van 'n voorraad Operateur deur Edwin Lefevre (ook beskikbaar nou in 'n wonderlike Annotated Edition deur Jon Markman) Handel vir 'n lewe deur Alexander Elder Kom dan in my Trading Kamer deur Alexander Elder Stadium # 3: Die belegger Self Soos elke kundige of professionele handelaar sal jou vertel, dit is die sleutel tot winsgewende te belê. Beide van hierdie boeke moet weer lees. Ek doen dit self elke paar jaar. Sy & rsquo; die goeie dinge, soos George Lane het my eendag vertel. Handel in die Sone deur Mark Douglas Mark Wizards: Onderhoude met Top Handelaars deur Jack Schwager Stadium # 4: Markanalise William O & rsquo; Neil het met ons toe ek in sakeskool en net so het hy begin Beleggers Business Daily wat befonds word deur sy eie handelswins. In my opinie, het hy meer gedoen om doeltreffend op te voed verskeie generasies van suksesvolle beleggers as enige enkele individu in die wêreld. Die boek oor die Wyckoff metode het so 'n groot impak wat vir 'n aantal jare, het ek Wyckoff klasse by Golden Gate-universiteit in San Francisco. Hoe om geld te maak in Voorrade: 'n wen-stelsel in goeie en slegte tye (4de uitgawe) deur William J. O & rsquo; Neil Kartering van die aandelemark: Die Wyckoff Metode deur Jack K. Hutson Stadium # 5: Routines 'N suksesvolle lewe as 'n handelaar is saamgestel uit 'n reeks van suksesvolle dae. Ek het hierdie maklik-om-te lees boek, geskryf deur verskeie skrywers gedeel, met baie studente te help wakker in hulle die belangrikheid van produktiewe roetines. Saam daardie selfde lyne, die jaarlikse Stock Handelaars almanak is 'n kalender, organisatoriese handboek en statistiese verwonder my dat die waarskynlikheid dat jy & rsquo sal toeneem; meer winsgewend ambagte sal maak. Bestuur jou dag-tot-dag: Bou jou roetine, Vind jou fokus, en skerp jou kreatiewe gees deur Jocelyn K. Glei Stock Trader & rsquo; s Almanak 2014 deur Jeffrey A. Hirsch Stadium # 6: agtervolging Beide van hierdie twee boeke sal jy leiding as die beste manier om die markte te benader gee en sal diegene sleutel verhoudings wat & rsquo beskryf; sal help skuif die waarskynlikhede jou pad. Wat werk op Wall Street (4de uitgawe) deur James P. O & rsquo; Shaughnessy Handel met Intermarket Analise deur John J. Murphy Stadium # 7: Koop Ralph Vince is een van die groot geeste in die gebied van optimale verbintenis grootte, batetoewysing, geld bestuur en risiko-analise. Noudat dit gesê is, sy vier boeke kom met twee voorvereistes. Eerstens, jy moet goed wees langs die pad as 'n gesoute belegger voordat jy sy materiaal te pak. In die tweede plek, jy & rsquo; re n Insomniac, sal baie sterk koffie, tensy jy & rsquo nodig. Dit & rsquo; s swaar lees maar met 'n groot Payoffs. Die Wiskunde van Geldbestuur: Risiko-analise tegnieke vir handelaars deur Ralph Vince Die nuwe geld bestuur: A Raamwerk vir Batetoewysing deur Ralph Vince Die handboek van Portefeuljekomitee Wiskunde: formules vir optimale toewysing HEFBOOM deur Ralph Vince Portefeuljebestuur Formules: Wiskundige handel metodes vir die toekoms, opsies en Stock Markte deur Ralph Vince Stadium # 8: Monitering Posisies Dit lees is net soos die naam aandui. Dit & rsquo; s 'n oorlog daar buite, en my geloof is dat beleggers hul fokus nie kan verloor of ontspan nadat hulle & rsquo; vyf 'n standpunt. Gerald Loeb & rsquo; n boek s het ook opgestaan ​​het deur die jare en is waardig van jou tyd. Die Stryd vir Investment oorlewing deur Gerald Loeb Stadium # 9: Verkoop Daar is 'n goeie deel van die vullis geskryf oor afrit strategieë, en ek glo dit is die mees komplekse dissipline vir beleggers om te verstaan. In my seminare, ek bied 'n aantal van die verkoop van metodologieë, omdat daar geen one size fits all beleggers. Noudat dit gesê is, ek dink Donald Cassidy & rsquo; s twee boeke aan te bied die noodsaaklike boustene vir 'n aanpasbare stelsel wat & rsquo; s werkbare vir die meeste beleggers. Dit & rsquo; s nie wat die voorraad wat jy koop, is dit & rsquo; s wanneer jy verkoop wat tel: Verstaan ​​en Oorkom jou Selfopgelegde Hindernisse tot Investment Sukses deur Donald L. Cassidy Dit & rsquo; s wanneer jy verkoop wat tel deur Donald L. Cassidy Stadium # 10: Review Eers Tom Peters was 'n dosent toe ek in Graduate School, en ek het bevind dat sy navorsing oor uitnemendheid uitgedaag my op 'n persoonlike vlak na die heel beste wat ek kon wees. Ek weet dit klink soos 'n militêre advertensie, maar dit het 'n impak. Die ander boek is deur Larry Williams wat 'n buitengewone en goed gedokumenteer handelaar, skrywer, dosent, politikus, en ja, wenner van die Wêreld Handel Kampioenskappe verskeie kere. Maar die rede waarom ek respekteer hom soveel dat hy het uitgegaan om sy 20-iets dogter leer om aandele te verhandel, en sy self het daarna het die handel kampioenskap. Ek is nou probeer om my eie 20-jarige seun mentor in 'n soortgelyke wyse en navolg Larry, so ek het 'n spesiale sagte plekkie in my hart vir sy vele prestasies. En vir wat dit & rsquo; s werd, hy & rsquo; s ook 'n besonder mooi persoon so goed! Op soek na uitnemendheid: Lesse uit Amerika & rsquo; s Beste Run Maatskappye deur Thomas J. Peters en Robert H. Waterman, Jr. Langtermyn Secrets korttermyn-Trading deur Larry Williams Mag hierdie ietwat roman blog produseer baie goeie resultate vir jou, net soos die boeke vir my gedoen het. goed handel; handel met dissipline!


No comments:

Post a Comment