Sunday, October 16, 2016

Ryg Forex Book Aanbevelings

Draad : Forex Book Aanbevelings ? Aansluit Datum Januarie 2010 Posts 58 Forex Book Aanbevelings ? Enigiemand enige & quot ; moet lees & quot ; boeke wat 'n nuwe handelaar sal help ? Ek is van plan op die dag handel as dit help , tans : Ek het 'n boek lys wat ek gaan deur , dis uit 'n post wat ek gevind hier op bpips kan nie onthou wie dit al gemaak . Mark Douglas : Handel in die Sone , en die gedissiplineerde handelaar Dr. Alexander Elder : Handel vir 'n lewe , kom dan in my Trading Kamer , en verkoop verkoop Kort Kathy Lien en Boris Schlossberg : Millionaire Handelaars Jack Schwager : Die New Market Wizards Van Tharp : handel jou pad na finansiële vryheid , en Super Trader Max Gunther : Die Zurich Aksiomas : Belegging Secrets van die Switserse Bankiers


No comments:

Post a Comment