Sunday, October 16, 2016

Quality Management Plan

Quality Management Plan Die bereiking van kwaliteit neem beplanning en harde werk, maar sodra bereik dit is iets wat jy kan trots wees en ander sal waardeer. Ons Management Plan Sjabloon Kwaliteit sal jy af op die regte pad. Projekbestuurders sal beny jou, borge sal jy 'n wetende knik, kliënte gee en belanghebbendes sal U loof - as jou projekte te lewer kwaliteit produkte. Deur te begin met 'n plan om die kwaliteit te bestuur, en die moed om 'n goeie gehalte bestuur oefen regdeur die projek, die lewering van uitsonderlike gehalte sal natuurlik kom. KWALITEIT BESTUURSPLAN SJABLOON Inleiding Die Quality Management Plan is 'n integrale deel van enige projek bestuursplan. Die doel van die Quality Management Plan is om te beskryf hoe gehalte dwarsdeur die lewensiklus van die projek sal bestuur. Dit sluit ook die prosesse en prosedures vir die versekering van gehalte beplanning, versekering, en beheer word al gedoen. Alle belanghebbendes moet vertroud wees met hoe gehalte sal beplan, verseker, en beheer word. Die Quality Management Plan vir die vesel kabel projek Los Tube (LTFC) sal die aktiwiteite, prosesse en prosedures daar te stel om te verseker 'n kwaliteit produk op die sluiting van die projek. Die doel van hierdie plan is om: Verseker gehalte beplan Definieer hoe gehalte sal bestuur Definieer gehalteversekering aktiwiteite Definieer gehaltebeheer aktiwiteite Definieer aanvaarbare gehalte standaarde Kwaliteit bestuursbenadering Hierdie afdeling van die Quality Management Plan beskryf die benadering van die organisasie sal gebruik vir die bestuur van kwaliteit in die hele lewensiklus van die projek. Kwaliteit moet altyd beplan in 'n projek om onnodige herwerken, afval, koste, en tyd te voorkom. Kwaliteit moet ook in ag geneem word vanaf beide 'n produk en proses perspektief. Die organisasie kan reeds 'n gestandaardiseerde benadering tot gehalte, maar of dit standaard of nie, moet die benadering gedefinieer en gekommunikeer word aan alle belanghebbendes projek. Die gehalte bestuursbenadering vir die LTFC projek sal verseker gehalte word beplan vir beide die produk en prosesse. Ten einde suksesvol te wees, sal hierdie projek sy doelwitte gehalte te ontmoet deur gebruik te maak van 'n geïntegreerde gehaltebestuurstelsel benadering tot gehalte standaarde, meet gehalte te definieer en voortdurend te verbeter kwaliteit. Kwaliteit van die produk vir die LTFC projek sal bepaal word deur huidige standaarde en kriteria die maatskappy se vir sy optiese veselkabel familie. Die fokus is op aflewerbare die projek en die standaarde en kriteria wat gebruik sal verseker dat die produk voldoen aan gevestigde gehalte standaarde en tevrede kliënte. Proses gehalte vir die LTFC projek sal fokus op die prosesse waardeur die projek lewer sal vervaardig. Stigting proses gehalte standaarde sal verseker dat alle aktiwiteite in ooreenstemming met 'n organisatoriese standaard wat lei tot die suksesvolle lewering van die produk. Die projekspan sal saam met die kwaliteit Groep te definieer en dokument alle organisatoriese en projek spesifieke gehaltestandaarde vir beide produk en prosesse. Alle gehalte dokumentasie sal deel wees van die LTFC Projekplan geword en sal transitioned na bedrywighede op die suksesvolle voltooiing van die projek. Statistieke sal gevestig word en gebruik word om die kwaliteit van die projek lewensiklus vir die produk en prosesse te meet. Die kwaliteit Groep Bestuurder verantwoordelik vir die werk met die projekspan om hierdie statistieke definieer, voer metings, en die resultate te ontleed. Hierdie produk en proses metings sal gebruik word as 'n maatstaf in die bepaling van die sukses van die projek en moet hersien word deur die projek borg. Statistieke sal die volgende insluit: skedule hulpbronne koste proses prestasie Vervaardiging lyn benutting materiaal afval produk prestasie attenuasie Trek sterkte Klantetevredenheid (as gevolg van veldproewe) verbeterings gehalte sal geïdentifiseer word deur 'n lid van die projekspan of gehalte groep. Elke aanbeveling sal hersien word om die koste versus voordeel van die implementering van die verbetering en hoe die verbetering sal 'n impak op die produk of prosesse te bepaal. As 'n verbetering is geïmplementeer om die projekbestuurder sal al projek dokumentasie te werk om die verbetering en die kwaliteit bestuurder sal die organisatoriese dokumentasie die verbetering raak te werk in te sluit. Kwaliteit Vereistes / Standaarde Hierdie deel van die Quality Management Plan moet beskryf hoe die projekspan en / of gehalte groep sal identifiseer en te dokumenteer die kwaliteit vereistes en standaarde. Daarbenewens is daar ook 'n uiteensetting van hoe die projek voldoen aan die geïdentifiseerde gehalte standaarde sal demonstreer. Die gehalte standaarde en vereistes moet insluit beide die produk en prosesse. Kwaliteit van die produk: Die standaarde en vereistes kwaliteit van die produk sal bepaal word deur die projekspan en gehalte groep. Hierdie standaarde sal hoofsaaklik gebaseer op gedokumenteer standaarde van die maatskappy se vir al optiese vesel kabels. Daar kan 'n produk-spesifieke gehalte standaarde geïdentifiseer wat nie tans deel van die gedokumenteerde organisatoriese standaarde. In hierdie geval, sal die gehalte groep hersien hierdie nuut geïdentifiseerde standaarde en inkorporeer dit in organisatoriese dokumentasie indien goedgekeur. Die projekspan sal ook dokumenteer enige nuut geïdentifiseerde gehalte standaarde in die LTFC projekplan en verseker kommunikasie met alle belanghebbendes. Soos verhoor produkte word gemeet teen voorafbepaalde tussenposes, sal ons weet dat die produk voldoen aan gehalte standaarde as ons bereik tien agtereenvolgende proeflopies gevolg van die kabel wat 100% binne aanvaarbare gehaltebeheer marges. Kwaliteit: Die standaarde en vereistes proses gehalte sal bepaal word deur die projekspan en gehalte groep. Baie van hierdie standaarde sal gebaseer wees op bestaande maatskappy proses standaarde. Dit word egter verwag dat daar 'n hele paar unieke stappe in die vervaardiging van die LTFC produk wat nuwe gehalte standaarde vereis sal wees. Die LTFC projekspan sal saam met die gehalte groep aanvaarbare standaarde van hierdie standaarde te stel en te dokumenteer vir insluiting in beide organisatoriese proses dokumente sowel as die LTFC projek plan. Hierdie standaarde sal aan alle belanghebbendes projek. Soos verhoor produkte geskep word, sal die proses statistieke word gemeet en geanaliseer om die kwaliteit van die proses te bepaal. Sodra die LTFC produk aan gehalte nakoming en al proses statistieke val binne aanvaarbare gehalteversekering marges, sal ons proses voldoening vir die LTFC projek te bereik. gehalteversekering Hier is die Quality Management Plan moet verduidelik hoe jy sal definieer en te dokumenteer die proses vir die beheer van die gehalte vereistes en gevolge van gehaltebeheer metings ten einde te verseker dat die kwaliteit standaarde en operasionele definisies word gebruik. Hierdie afdeling moet ook dokumenteer die werklike gehalteversekering statistieke wat gebruik word vir hierdie projek. Die gehalteversekering van die LTFC projek fokus op die prosesse wat gebruik word in die vervaardiging van die LTFC produk. Ten einde kwaliteit te verseker, sal 'n iteratiewe gehalte proses van die projek lewensiklus word. Dit iteratiewe proses sluit meet proses statistieke, ontleding van die proses data, en voortdurend die verbetering van die prosesse. Die LTFC projekbestuurder en projekspan sal aanslae uit te voer op beplande tussenposes oor die projek te verseker dat alle prosesse word korrek geïmplementeer en uitgevoer word. Sleutel prestasie statistieke vir die vervaardiging van die LTFC produk sluit in poliëtileen (PE) afval, vesel afval, en per kabel run vir elke fase van die skepping kabel (buffer, stranding, en ommanteling). Die gevestigde toleransies projek vir hierdie statistieke is die organisatoriese standaarde vir alle ander kabel produkte. Die tabel hieronder verskaf die sleutel gehalteversekering statistieke vir die LTFC Projek.


No comments:

Post a Comment